nominacje
57. Krakowski Festiwal FIlmowy
Filmy Krakowskiego Festiwalu Filmowego to w większości dokumenty pokazujące człowieka, niejednokrotnie z właściwymi mu słabościami i ułomnościami. Edycja identyfikacji oparta została na serii amatorskich portretów znanych postaci kina. Niewprawny charakter rysunków kwestionuje zasadność obecnego w przestrzeni publicznej monopolu prezentacji piękna i ideału ikon popkultury. Odręczne prace pośrednio ukazują samych ich autorów, którzy pomimo niedoskonałości decydują się dać wyraz swojej pasji do kina. Niektóre z portretów zdają się być brzydkie, ale jak twierdzi Jakub de Barbaro “W tym leży ich siła. Dzięki temu, że mogą wydać się brzydkie, dajemy sygnał, że nie próbujemy wygładzić ich prawdy”. Rysunkowa stylistyka oprawy graficznej jest też formalnym nawiązaniem do przypadającego w 2017 roku jubileuszu 70-lecia polskiej animacji.
Artystyczna Podróż Hestii
Głównym motywem graficznym kampanii Artystycznej Podróży Hestii były wizualne formy prezentacji danych statystycznych. Liczby i statystki pozwoliły nam w abstrakcyjny sposób opowiedzieć o sile i pozycji Artystycznej Podróży Hestii. Powstało kilkanaście komunikatów, które poruszały różne aspekty związane z konkursem. Opowiadały o rynku sztuki i pozycji APH względem innych instytucji, o tym jakich sztuk wizualnych brakuje w zgłoszeniach oraz o tym kiedy i jak się zgłaszać i jakie nagrody czekają na zwycięzców.
Bracia Sadownicy
Bracia Sadownicy to marka tłoczonych soków jabłkowych, jabłek i napojów musujących. Założycielami są bracia Adam i Paweł. Oprócz świeżych, niewoskowanych jabłek, firma wytwarza soki i napoje z jabłek wzbogacone smakami z polskich sadów i ogrodów, takimi jak: agrest, pigwa, kwiat bzu, porzeczka czy marchewka. Opracowaliśmy całościową identyfikację wizualną marki – logo, key visual oraz opakowania wszystkich produktów dla linii: surowe jabłka, napoje musujące, soki.
Czartoryscy. Historia kolekcji
Identyfikacja wizualna wystawy Czartoryscy. Historia kolekcji to część kompleksowego projektu wydarzenia, które miało miejsce w Galerii Kordegarda w Warszawie pod koniec 2017 roku. Identyfikacja bezpośrednio nawiązuje do układu aranżacyjnego obiektów we wnętrzu galerii. Układ figur geometrycznych (motyw przewodni identyfikacji) to przełożenie kształtu nisz w ścianie ekspozycji. Motyw pojawia się w każdym materiale promocyjnym wystawy. Figury (nisze) na plakatach, banerach, w animacjach... układają się w różne kompozycje. „Szafa” zaprojektowana dla obiektów potocznie nazwana została bombonierką.
Eba
Eba to polski producent elementów POS oferujący swoje usługi odbiorcom w całej Europie. Klient zgłosił się do nas z prośbą o odświeżenie wizerunku marki oraz stworzenie nowej strony internetowej przy okazji 40 lecia istnienia firmy. Eba nie może pokazywać swoich produktów, ani chwalić się kontrahentami, dla których tworzy rozwiązania, wyzwanie więc polegało na pokazaniu szerokich kompetencji i siły marki, bez pokazywania samych produktów.
Element Cosmetics
Element to nowa marka kosmetyków pielęgnacyjnych składająca się z trzech linii opartych o nietypowe składniki. Każda z serii dedykowana jest innemu problemowi. Zadaniem studia było stworzenie wyróżniającej się identyfikacji produktu i wyeksponowanie trzech składników wiodących.
Gdańskie Targi Książki
Gdańskie Targi Książki to pierwsza tak duża inicjatywa poświęcona literaturze na Pomorzu. Jej celem jestpromocja czytelnictwa, literatury publikowanej w Polsce, a także okazja do konsolidacji środowiska literackiego i umożliwienia spotkania z nim mieszkańcom Trójmiasta i województwa pomorskiego.
Karol Śliwka. Polskie Projekty. Polscy Projektanci w Muzeum Miasta Gdyni
Karol Śliwka. Polskie Projekty. Polscy Projektanci w Muzeum Miasta Gdyni. Była jak dotąd największą, monograficzną wystawą Karola Śliwki. Do moich obowiązków należały: Projekt graficzny plakatu i materiałów promocyjnych, projekt graficzny katalogu, projekt graficzny ekspozytorów (ich formę zaprojektowała Dominika Janicka) oraz współpraca kuratorska z Agatą Abramowicz i Agnieszką Drączkowską.