nominacje

Pełno ich nigdzie...

Podpunkt

Projekt architektury i grafki wystawy ulicznej zrealizowanej dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie oraz Centrum Studiów nad Holocaustem i Mniejszościami Religijnymi w Oslo. Wystawa prezentuje murale poświęcone tematyce żydowskiej i upamiętniające żydowską przeszłość Polski. Wystawa swoją premierę miała jesienią 2017 w Oslo, a dzięki swojej modularnej konstrukcji przygotowana jest do transportu i ekspozycji w różnych częściach świata.

#forma 

Otwarte Miasto 2017

Jacek Rudzki

Identyfikacja wizualna 9 Edycji Festiwalu Sztuki w Przestrzeni Publicznej Otwarte Miasto 2017. Hasłem przewodnim edycji było Uniezwyklenie. Kurator Aneta Szyłak zaprosiła do Lublina 16 artystów, którzy stworzyli w przestrzeni miejskiej obiekty/instalacje odpowiadające idei festiwalu. Identyfikacja w swojej warstwie graficznej stara się nawiązać do charakterystyki twórczości poszczególnych artystów.

#forma 

Grafika nagrodzonego

28. Festiwal Kultury Żydowskiej

Studio Otwarte

28. edycja KŻ zbiegła się z 70-tą rocznicą powstania Państwa Izrael, a jej motywem przewodnim był Syjon – ucieleśnienie Ziemi Obiecanej – miejsca na ziemi, do którego się tęskni i w którym spełniają się sny. Syjon / Zion we wszystkich materiałach festiwalowych wykonany jest z opalizującej folii holograficznej, za każdym razem gdy spojrzeć – jest inny. Już po raz szósty z kolei opracowaliśmy oprawę graficzną FKŻ: programy, plakaty i inne druki, oprawę miejsc, festiwalowe gadżety i całej komunikacji festiwalu.

#forma  #współpraca 

Protagoras by Plato

Podpunkt

Kieszonkowe wydanie dialogu Protagorasa jest prezentem wydanym dla przyjaciół niepublicznego liceum Akademeia High School. Publikacja zawiera wiele cennych wskazówek, które dotyczą tematów takich, jak krytyczne myślenie, kreatywność i otwartość umysłu – wartości ważnych i kształtujących podejście do edukacji w Akademei. Publikacja powstała w limitowanym nakładzie, każdy egzemplarz został ręcznie numerowany i zapakowany w elegancką obwolutę.

#forma 

NÕŻ

Fajne Chłopaki

Identyfikacja dla restauracji hiszpańskiej. W nazwie mocne polskie słowo z hiszpańskim diakrytykiem i hiszpańskim podpisem nakierowuje we właściwą stronę świata a jest zapamiętywalna dla polskiego klienta. Dobór typografii i styl ilustracji konsekwentnie utrzymaliśmy w ostrym kształcie. Lekko abstrakcyjny klimat postaci i kolorystyka czerpie z dokonań hiszpańskich twórców. menu własnoręcznie preparowaliśmy na pocięte i lekko spracowane.

#forma 

Sąd Ostateczny Hansa Memlinga

TOFU Studio

Naszym zadaniem było przygotowanie identyfikacji graficznej oraz spójnej koncepcji komunikacji dedykowanej promocji XIV wiecznego tryptyku "Sąd Ostateczny" Hansa Memlinga. Całość została przygotowana na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku

#grand prix  #forma 

Bracia Sadownicy

Studio Otwarte

Bracia Sadownicy to marka tłoczonych soków jabłkowych, jabłek i napojów musujących. Założycielami są bracia Adam i Paweł. Oprócz świeżych, niewoskowanych jabłek, firma wytwarza soki i napoje z jabłek wzbogacone smakami z polskich sadów i ogrodów, takimi jak: agrest, pigwa, kwiat bzu, porzeczka czy marchewka. Opracowaliśmy całościową identyfikację wizualną marki – logo, key visual oraz opakowania wszystkich produktów dla linii: surowe jabłka, napoje musujące, soki.

#grand prix  #forma 

Folx

Super Super

Folx – pierwsza sieć komórkowa w aplikacji, działająca na zasadach subskrypcji. Projekt odpowiada na potrzeby jego odbiorców: pokolenia cyfrowego, które ceni sobie rzeczy i usługi proste. Punktem wyjścia do myślenia o marce i brandingu Folx było odejście od znanego dotychczas świata krzykliwych reklam i postawienie na wygodę, przejrzystość, prostotę, co znalazło swoje odzwierciedlenie w identyfikacji, m.in. w minimalistycznym logotypie, czy na stronie www i w sesji produktowej, których zadaniem była prezentacja nowego, startupowego operatora w skondensowany i jasny sposób. Z drugiej strony musieliśmy odpowiedzieć na potrzebę ludzi pokolenia cyfrowego, którzy korzystają z aplikacji. Stąd w brandingu duży komponent technologiczny, wyróżniający nas na tle innych operatorów.

#forma 

Partnerzy

STGU

European Design Awards

STGU

Arctic Paper

Munken Paper

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

Patroni medialni

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU