Uniwersytet Pomorski w Słupsku

nazwa / tytuł projektu

Uniwersytet Pomorski w Słupsku

autor / studio projektowe

Rio Creativo

edycja konkursu

2022-2023

opis

W przypadku Akademii Pomorskiej, która oficjalnie 1 czerwca 2023 roku stała się Uniwersytetem Pomorskim w Słupsku, to wyraz pełnego przekonania, że ten projekt okazał się sukcesem. Świeżo dokonana rewolucja w statusie uczelni z akademii na uniwersytet oznacza nie tylko wyższą jakość oferowanego wykształcenia, lepszą rozpoznawalność w Polsce i za granicą czy wzrost liczby zagranicznych studentów. To przede wszystkim wzrost konkurencyjności na trudnym rynku edukacyjnym i znaczny prestiż dla uczelni, miasta i całego regionu.

Zostaliśmy poproszeni o pokazanie tej zmiany, lecz tym razem proces rebrandingu jest dużo bardziej złożony i głęboki, a nasza praca obejmuje wiele aspektów i działań. Dziesiątki spotkań z władzami, instytutami, studentami czy różnego typu jednostkami działającymi w ramach tego uczelnianego organizmu pozwoliły nam zanurzyć się w marce Uniwersytetu Pomorskiego naprawdę głęboko i poznać ukryte czasem insighty. Ankiety, które przeprowadziliśmy wśród studentów i pracowników uczelni oraz warsztaty strategiczne wygenerowały cenne informacje, które przekładają się na konkretne narzędzia.

Uniwersytet zyskał nową identyfikację wizualną, która z założenia jest narzędziem wieloaspektowym i mającym funkcjonować przez wiele kolejnych lat, budując jego markę. Wciąż trwają prace projektowe oraz koncepcyjno-strategiczne. Ich pełny efekt z pewnością będzie widoczny w nowym roku akademickim. Natomiast Uniwersytet Pomorski w Słupsku musi iść do przodu komunikując się skutecznie. W przesłanym materiale pokazujemy ułamek naszej pracy w postaci nowego logo, znaku uroczystego i części identyfikacji wizualnej uczelni.

Partnerzy

STGU

European Design Awards

STGU

Arctic Paper

Munken Paper

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

Patroni medialni

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU