Sopot – kampania 200-lecia miasta

nazwa / tytuł projektu

Sopot – kampania 200-lecia miasta

autor / studio projektowe

Podpunkt

kategoria

Forma

edycja konkursu

2022-2023

opis

Kampania promocyjna 200-lecia kurortu opiera się na drobiazgowo utkanej ilustracji. Przeplata ona opowieść o pięknym mieście, o pełnej ukojenia atmosferze, o różnorodnych atrakcjach, o morzu i wietrze. Mimo wielu detali, które prezentuje przewodni motyw graficzny, przekaz wizualny cechuje delikatność i duża spójność.

Wszystkie elementy kampanii, zbudowane są z jednego kształtu – z ikony skrzydła mewy (mewa jest bohaterką herbu miasta).

Na projekt składają się winieta / znak, motyw ilustracyjny, z którego detali można tworzyć różnorodne i spójne projekty, layouty promocyjne do druku i mediów cyfrowych oraz animacja.

Projekt i ilustracje: Zuza Charkiewicz / Podpunkt
Dyrekcja kreatywna: Emilka Bojańczyk / Podpunkt
Animacja: Zuza Charkiewicz / Podpunkt
Klient: Urząd Miasta Sopotu

Partnerzy

STGU

European Design Awards

STGU

Arctic Paper

Munken Paper

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

Patroni medialni

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU