SZTOS

nazwa / tytuł projektu

SZTOS

autor / studio projektowe

ROCHE

kategoria

Świeża krew

edycja konkursu

2021-2022

opis

Layout magazynu oraz dobór form graficznych nawiązują do ideologii doomeryzmu. Wybrane fonty oraz elementy składu są zniekształcone, zainspirowane zanieczyszczeniami i wyniszczeniem środowiska. Aneks do dyplomy stanowi kampania reklamowa tegoż magazynu. Aby skontrastować z jasnym layoutem magazynu kampania jest ciemna, wręcz czarna. Korzysta z tych samych zasad przy doborze fontów oraz elementów graficznych tworząc pełny spójny branding z magazynem. Branding składa się z plakatu reklamowego, gadżetów reklamowych (przypinek, naklejek, toreb, koszulek, bluz), zinu/plakatu zawierającego manifest, szablonu pod social media
(Facebook, Instagram) oraz okładek dla playlist na YouTube oraz Spotify.

Partnerzy

STGU

European Design Awards

STGU

Arctic Paper

Munken Paper

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

Patroni medialni

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU