Archiwum Pełne Pamięci – branding

nazwa / tytuł projektu

Archiwum Pełne Pamięci – branding

autor / studio projektowe

Podpunkt

edycja konkursu

2021-2022

opis

Projekt jest przykładem na to, że w konserwatywnych instytucjach znajdują się osoby otwarte na zmiany, że wprowadzenie nowoczesnego języka graficznego jest w kontekście historycznym możliwe. Projekt opiera się na nowoczesnej typografii, żywej kolorystyce, zachęcających layoutach i lakonicznego sposobu komunikacji, dostosowanego do wymogów webu.
Jest też dowodem na to, że instytucje publiczne można przekonać, by nie kierować się tym, co podoba się pojedynczym osobom, ale określić cele i stworzyć projekt, który przyniesie założone w briefie efekty.

Zakres – analiza tego co należy zmienić w identyfikacji wizualnej i komunikacji projektu, zdefiniowanie celi, projekty: znak, layouty drukowane, layouty cyfrowe (media społecznościowe, serwis www), animacja przewodnia, koncepcja i realizacja serwisu internetowego www.archiwumpamieci.pl (UX, UI, implementacja IT, koncepcja funkcjonalności ułatwiających przekazywania pamiątek), koncepcja komunikacji w zakresie haseł i języka projektu.

Realizacja serwisu archiwumpamieci.pl – Superskrypt

Partnerzy

STGU

European Design Awards

STGU

Arctic Paper

Munken Paper

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

Patroni medialni

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU