Objectivity by the sea! - Outdoor Campaign

nazwa / tytuł projektu

Objectivity by the sea! - Outdoor Campaign

autor / studio projektowe

Objectivity Sp. z o.o.

kategoria

Forma

edycja konkursu

2021-2022

opis

Kampania plakatowa, wykonana w ramach promocji pojawienia się w Gdańsku firmy Objectivity. Powstało 9 projektów plakatów, które były wystawione w przestrzeni miejskiej, w komunikacji publicznej, świecie internetu i finalnie na ścianie jednego z budynków. Projekty zakładał połączenie trzech "światów". Polski - za pomocą językowych łamańców, charakterystycznych dla naszego kraju, polskich znaków i słów które zostały narzucone przez "świat IT". Gdańska - na plakatach występowały symbole, budynki które występują w przestrzeni miejskiej Gdańska. Anglii - chcieliśmy przekazać też, że firma Objectivity pochodzi z Wielkiej Brytanii, dla tego zdecydowaliśmy się na użycie kolażu i w przypadkach animacji, na styl Monty Python-a, który bez wątpienia łączy się z tym światem.

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

STGU

Partnerzy

STGU

European Design Awards

STGU

Arctic Paper

Munken Paper

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

Patroni medialni

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU