Merry Crisis

nazwa / tytuł projektu

Merry Crisis

autor / studio projektowe

Mateusz Owczarek

kategoria

Świeża krew

edycja konkursu

2020/2021

opis

Niepohamowana konsumpcja jest głównym czynnikiem, który wpływa na zmiany w środowisku naturalnym. Dla niektórych grup społecznych posiadanie jest wyznacznikiem wysokiego statusu społecznego. “Merry Crisis” to esej wizualny, za pomocą którego krytycznie odnoszę się do konsumpcjonizmu, przyglądając się jemu przez pryzmat Świąt Bożego Narodzenia. Problem ten jest ograniczany przez wiele osób do zakupów, w rzeczywistości jest bardzo złożony. Publikacja powstała z zrzutów ekranu filmików świątecznych, które w najlepszy sposób przedstawiają prawdziwość chwili. Książka przeznaczona jest dla szerokiej grupy odbiorców. Swoją zawartością ma zwrócić uwagę na to, jak wyglądają święta i nakłonić do refleksji, czy mogłyby wyglądać inaczej. Koncentrować się na wspólnym spędzaniu czasu i obdarowywania się swoją obecnością. Publikacja jest oparta na języku wizualnym, który ma skłaniać do zatrzymania i zastanowienia.

Partnerzy

STGU

European Design Awards

STGU

Arctic Paper

Munken Paper

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

Patroni medialni

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU