Identyfikacja wizualna festiwalu muzycznego "Good Vibe Festival" w Koszalinie

nazwa / tytuł projektu

Identyfikacja wizualna festiwalu muzycznego "Good Vibe Festival" w Koszalinie

autor / studio projektowe

Joanna Fkr Chojnowska

kategoria

Świeża krew

edycja konkursu

2020/2021

opis

Identyfikacja wizualna festiwalu Good Vibe Festival w Koszalinie. Projekt jest nową odsłoną identyfikacji festiwalu Good Vibe Festival. Głównym założeniem jest uwydatnienie charakteru wydarzenia i pozostawienie wizytówki miejsca, zachęcającej do poznania i odkrywania. Jego celem jest także wyróżnienie się w przestrzeni miejskiej w Koszalinie i zainteresowanie odbiorców. Zależało mi na przekazaniu sposobu organizacji. Całość prowadzona jest non profit przez ludzi kultury miasta, tworzona własnymi rękami, z misją edukacji kulturalnej mieszkańców i turystów Koszalina. Ważną cechą festiwalu jest różnorodność stylów muzycznych i publiczności. Również struktura festiwalu, rozdzielenie koncertów na cztery dni w czterech różnych miejscach jest istotna w analizie identyfikacji. Za środek przekazu wybrałam technikę kolażu, która łączy w sobie wszystkie założenia. Ostro wycięte kształty postaci to charakter “handmade” festiwalu. Mechaniczne połączenie oddzielnych zdjęć jest jak przeplatanie się różnych gatunków. Dorysowywane linie wprawiają całość w ruch, tworząc imitację żywego uczestniczenia w imprezie. Kontrastowe kolory wyróżniają się na tle innych wydarzeń w Koszalinie, a mocna typografia jest charakterystyczna i zapada w pamięć. Zastosowana forma identyfikacji miała na celu odwzorować ducha festiwalu Good Vibe Festival i dobrze reprezentować w porównaniu z innymi imprezami w Koszalinie.

Partnerzy

STGU

European Design Awards

STGU

Arctic Paper

Munken Paper

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

Patroni medialni

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU