Hearts Pub

nazwa / tytuł projektu

Hearts Pub

autor / studio projektowe

Markiewicz Studio

kategoria

Forma

edycja konkursu

2020/2021

opis

Zakres projektu: Nazwa, Strategia, Logo, Identyfikacja wizualna, Ilustracja, Animacja, Strona internetowa Zespół: Naming & Strategy: Michał Markiewicz Art direction & Graphic Design: Michał Markiewicz Illustration & Animation: Kasia Olejarczyk Web Design: Kamila Figura Web Development: Sebastian Wojdakowski Project Photoshoot: Justyna Niwińska O Hearts Pub: Hearts Pub to pierwszy w Gliwicach pub gamingowy. Położony w pobliżu osiedla akademickiego lokal jest miejscem, w którym z dala od zgiełku można spotkać się ze znajomymi, zagrać w grę planszową lub pograć na konsoli. O Projekcie: Głównym celem projektu była odpowiedź na złożoną tożsamość marki. Z jednej strony Hearts Pub to tradycyjny pub w najbardziej dosłownym i klasycznym tego słowa znaczeniu. Z drugiej strony, równie istotnej, jest to pub gamingowy. Intencją było połączenie tych dwóch koncepcji, w jedną logiczną i spójną całość. To nie jest pub gamingowy, który wygląda jak tradycyjny pub. To nie jest tradycyjny pub, który wygląda jak pub gamingowy. To jedno i drugie. Odbiorca ma doświadczać obu tych cześci jednocześnie. Język wizualny zbudowany jest na zasadzie przenikania się kontrastujących elementów. Czy chodzi np. o firmowe liternictwo gdzie kaligraficzny serif krzyżuje się z geometrycznym monospacem, czy o ilustracje, gdzie odręczne rysunki uzupełniane są przez pixelowe retro ikony. Zasada ta jest stosowana na każdej płaszczyźnie systemu. Odbiorca zawsze będzie odbierał obie te kluczowe cechy jednocześnie. Kiedy myśli się o pikselach, glitchu, oldschoolowych grach, nowych grach, a z drugiej o tradycyjnym pubie, piwie, ciemnym drewnie, ciepłych wnętrzach, oczywistym jest zauważenie dużego kontrastu czy dysonansu. Celem naszego procesu, była próba udowodnienia, że w tym przypadku, mogą one razem współistnieć. www.hearts.pub O Projekcie strony internetowej: Strona ma za zadanie zaprosić klienta do gry jeszcze zanim oświetli go neon wnętrza pubu przy pierwszej wizycie. Wykorzystując motywy charakterystyczne dla gier online w połączeniu z pixelowym stylem użytkownik przy pierwszym spotkaniu z marką widzi, że nie trafił na tradycyjną stronę i że ma do czynienia z nietuzinkowym pubem. Fantazyjnie przemyślany i zaprojektowany branding Hearts Pub bawi go w każdej części pubu, dlatego też strona kontynuuje ten motyw. Jak w świecie Alicji, nie wiadomo od razu co kryje się po wejściu na stronę, musisz zaryzykować... zagrasz?

Partnerzy

STGU

European Design Awards

STGU

Arctic Paper

Munken Paper

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

Patroni medialni

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU